istockphoto 948986658 612x612 1

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης Housekeeping Manager , εστιάζει στην κατάρτιση των συμμετεχόντων μέσω πρακτικών μαθημάτων και περιλαμβάνει τις βασικές
θεωρητικές γνώσεις που απαιτούνται ώστε τα στελέχη της επιχείρησης να ανταποκρίνονται στην απαιτούμενη ποιότητα που ορίζεται. Χάρη στις σύγχρονες εγκαταστάσεις μας που μεταξύ άλλων διαθέτουν εργαστήρια όπως σουίτα, εστιατόριο, μπαρ, κελάρι και κοινόχρηστους χώρους, οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να εκπαιδευτούν στην πράξη.

Σε ποιους απευθύνεται: απευθύνεται σε προϊσταμένους ορόφων ή βοηθούς προϊσταμένου ορόφων.

ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

  • Ρόλος του housekeeping manager – γνώσεις , δεξιότητες , προσωπικότητα, ηγεσία και παρακίνηση προσωπικού

  • Ρόλος του assistant housekeeping και του λινοθηκάριου και υποχρέωσης στον χώρο του ξενοδοχείουΚανόνες χρήσης Κλειδιών – καρτών δωματίων

  • Σχεδιασμός και οργάνωση τμήματος ορόφων (σαμπλέ κ.α)

  • Συμμετοχή στην διοικητική οργάνωση παροχής υπηρεσιών και διασύνδεση με κάθε τμήμα της επιχείρησης

  • Ιεραρχία προσωπικού και αντιμετώπιση προβλημάτων τμήματος

  • Γενική Εποπτεία

  • Υπηρεσίες Καθαρισμού – Οργάνωση & διαχείριση

  • Υλοποίηση Προγράμματος Καθαρισμού

  • Αξιολόγηση Παρεχόμενων Υπηρεσιών Καθαρισμού

  • Επικοινωνία με πελάτες και Διαχείριση παραπόνων

  • Εξυπηρέτηση VIP πελατών & Διαχείριση κρίσεων με δύσκολους πελάτες

  • Διαχείριση των απολεσθέντων

  • Συνεργασία τμήματος οροφοκομίας με άλλα τμήματα

  • Εξωτερικοί συνεργάτες

  • Οργάνωση Παροχής Υπηρεσιών και έλεγχος ποιότητας – ελεγκτικοί μηχανισμοί

  • Επιμέλεια και υπευθυνότητα για την καθαριότητα, την τάξη και την ανανέωση του ξενοδοχείο
  • Επιλογή, αγορά και χρήση στολών προσωπικού

  • Προμήθεια Εξοπλισμού – Αναλώσιμων – Υλικών

  • Απογραφές

  • Διαδικασία μεταφοράς επίπλων

  • Διακόσμηση δωματίων και εσωτερική διακόσμηση κοινόχρηστων χώρων

  • Ανθοδετική

  • Επιλογή, αγορά, φροντίδα, χρήση , διατήρηση ιματισμού

  • Λινοθήκη – Πλυντήριο

  • Διαμόρφωση αρμοδιοτήτων ανθρώπινου δυναμικού του τμήματος & Εκπαίδευση Προσωπικού

  • Καθοδήγηση, προσανατολισμός και προγραμματισμός του προσωπικού του τμήματός

  • Πρόσληψη, απόλυση, επιβολή πειθαρχίας στους υπαλλήλους

  • Υγιεινή και ασφάλεια πελατών στο ξενοδοχείο

  • Πρόληψη μετάδοσης λοιμωδών νοσημάτων (Διαδικασία POSI)

  • Διαχείριση έκτακτων περιστατικών σύμφωνα με τις οδηγίες της ABTA)

  • Ειδικοί Καθαρισμοί

  • Προετοιμασία για συμμετοχή στις εξετάσεις της ACTA για την απόκτηση πιστοποίησης.

    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

    Εισηγητρια: Γιαννιδάκη Χρυσούλα
    Με σπουδές, γνώσεις και εμπειρία στον ξενοδοχειακό κλάδο με συνεχή αναβάθμιση στην προσωπική και επαγγελματική εκπαίδευση σε νέες τεχνικές, παρακολουθώντας τις εξελίξεις στο αντικείμενο του τουρισμού, κατέχει την θέση Housekeeping Manager σε γνωστή ευρωπαϊκή αλυσίδα τουρισμού. Με επαίνους, βραβεύσεις και διακρίσεις βρίσκετε ανάμεσα στους masters του είδους.

    Συνολική Διάρκεια Προγράμματος: 70 ώρες

    Τμήματα Ολιγομελή: Απογευματινά

    Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε μας στο 2810 361361 ή συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας.

    Ευκολίες Πληρωμών: Η πληρωμή των διδάκτρων γίνεται σε άτοκες μηνιαίες δόσεις.

    Δικαιολογητικά για Εγγραφή

    • Φωτοτυπία ταυτότητας
    • 2 έγχρωμες φωτογραφίες (μέγεθος διαβατηρίου)
    • ΑΦΜ
    • ΑΜΚΑ